Har du brug for en Dynamics 365 partner eller rådgiver?

 

Vi vil rigtig gerne være din partner og stå for den fulde oplevelse med ansvar for, at systemet passer til dine behov.


Eller også kan vi være din rådgiver og varetage alle dine interesser.
Betragt os som kundens mand/kvinde. Vi er her for dig og kun dig.

 

 

 

 

Hvorfor skal du vælge Dynamics 365 som dit CRM-system?

Med Dynamics 365 har du mulighed for at opleve flere funktioner og integrationer end standardløsningen.
Samtidig kan du tilpasse dem netop jeres behov, hvilket giver jer en bedre bruger og en bedre kundeoplevelse.
Tilpasninger kan være enkle såvel som forkromede.

Vi hjælper dig med at tilpasse systemet og lave evt. integrationer.

 

 

 

Dynamics 365 sales

Salg

 

Få dine sælgere til at sælge og dine købere til at købe med Dynamics 365 Sales.

Når du anvender Microsoft Dynamics 365 Sales får du hurtigt og effektivt data på, om hvad dine kunder køber, men også hvad de ikke køber. Det giver dig mulighed for at planlægge dine indkøb, lave krydssalg og påvirke købsprocessen.
Det er nemlig langt nemmere at sælge til eksisterende kunder end at opbygge nye kunderelationer.


Microsoft Dynamics CRM giver dig det overblik du har brug for, så du nemt kan overskue, hvor dine kunder er i beslutningsprocessen.
Med denne salgsfunktion kan du fokusere på de kunder, som er tættest på at købe - frem for at forsøge at ramme alle.
Al statistik viser nemlig, at fokus og målrettet indsats giver mere salg og dermed større omsætning.

Dynamics 365 projects

Projekter

 

Med Dynamics 365 Project Operations får I hjælp til projektstyring. Funktionen indeholder en række redskaber som;
Project Service Automation, Microsoft Projects (herunder Microsoft Project for the web) og Dynamics 365 Finance i et ny produkt.


Disse giver dig mulighed for at forbinde alle de afdelinger, der skal til for at levere succesfulde og rentable projekter i ét samlet system.
 Det gælder bl.a. projektsalg, planlægning, fordeling af ressourcer, levering af projektet, tidsforbrug og fakturering.

 

Dynamics 365 customer service

Customer Service

 

Hvad enten du møder dine kunder i telefonen, e-mail, eller online, så er det altid vigtigt at styrke sit forhold til kunden.
Med Microsoft Dynamics Customer Servicefunktion får du overblik over kunder, produkter, sager og kundeservicestatus.

Med denne funktion kan du spore og registrere problemer, vedligeholde serviceniveauer og administrere servicebetingelser.
Med disse informationer kan du nemmere træffe de rigtige beslutninger og imødekomme kundernes servicebehov.