Hvad vælger du?

 

Når det kommer til vores ekspertise inden for Dynamics 365, så giver vi dig to valgmuligheder.

Du kan enten vælge, at vi skal være din partner og dermed stå for den fulde oplevelse og ansvar for, at du får udnyttet systemet, så det passer dine behov.

En anden mulighed er, at vi kan være din rådgiver og varetage alle dine interesser.

Betragt os som kundens mand/kvinde. Vi er her for dig og kun dig.

Vælg en af løsningerne og læs mere om, hvad hver løsning kan tilbyde dig.

 

Hvorfor skal du vælge Dynamics 365 ?

Med Dynamics 365 har du mulighed for at opleve flere funktioner og integrationer end standardløsningen.
Samtidig kan du tilpasse dem netop jeres behov, hvilket giver jer en bedre bruger og en bedre kundeoplevelse.
Tilpasninger kan være enkle såvel som forkromede.

Hos Gaudio hjælper vi jer med at tilpasse systemet og lave evt. integrationer.

 

 

Salg

 

Få dine sælgere til at sælge og dine købere til at købe med Dynamics 365 Sales.

Når du anvender Microsoft Dynamics 365 Sales får du hurtigt og effektivt data på, om hvad dine kunder køber, men også hvad de ikke køber. Det giver dig mulighed for at planlægge dine indkøb, lave krydssalg og påvirke købsprocessen.
Det er nemlig langt nemmere at sælge til eksisterende kunder end at opbygge nye kunderelationer.


Microsoft Dynamics CRM giver dig det overblik du har brug for, så du nemt kan overskue, hvor dine kunder er i beslutningsprocessen.
Med denne salgsfunktion kan du fokusere på de kunder, som er tættest på at købe - frem for at forsøge at ramme alle.
Al statistik viser nemlig, at fokus og målrettet indsats giver mere salg og dermed større omsætning.

 

Projekter

 

Med Dynamics 365 Project Operations får I hjælp til projektstyring. Funktionen indeholder en række redskaber som;
Project Service Automation, Microsoft Projects (herunder Microsoft Project for the web) og Dynamics 365 Finance i et ny produkt.


Disse giver dig mulighed for at forbinde alle de afdelinger, der skal til for at levere succesfulde og rentable projekter i ét samlet system.
 Det gælder bl.a. projektsalg, planlægning, fordeling af ressourcer, levering af projektet, tidsforbrug og fakturering.

 

Customer Service

 

Hvad enten du møder dine kunder i telefonen, e-mail, eller online, så er det altid vigtigt at styrke sit forhold til kunden.
Med Microsoft Dynamics Customer Servicefunktion får du overblik over kunder, produkter, sager og kundeservicestatus.

Med denne funktion kan du spore og registrere problemer, vedligeholde serviceniveauer og administrere servicebetingelser.
Med disse informationer kan du nemmere træffe de rigtige beslutninger og imødekomme kundernes servicebehov.