Digital lean i kundeservice
 

LEAN I KUNDESERVICE

Kundeservice er et af de bedste konkurrenceparametre og dem der virkelig forstår, at skabe gode Serviceoplevelser igen og igen mister meget sjældent en kunde. Ærligt talt, hvor god er jeres service? Ved du det fra fakta eller fra mavefornemmelser?
De færreste virksomheder har en dedikeret kundeservice strategi, og det er første skridt på vejen mod mere succes, altså mere gensalg, mere x (kryds) salg, mere omsætning. 
Men du skal heller ikke bare etablere et service team, uden klare mål og processer. For så går det galt. Forkert service er dårlig service og dårlig service skaber dårlig omtale. Dårlig omtale skaber mindre salg. 

 

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

Er dine mål opfølgning digital?

Bruger du excel til at få overblik over dine Serviceopkald?

Bruger du dine begrænsede ressourcer optimalt og har du styr på dine ”tidsrøvere”?

Har du skabt de rigtige service kanaler?

 

Hvor mange Service Cases modtager i, hvad er status og hvor gamle er de?

Ønsker du et idé- og løsningskatalog til
LEAN i  Service?

Har I  både on-site og off-site Service? Måske med materialer?

Overvejer du at implementere Dynamics 365 Service system?

Er der entydig
processer
for service?

Er jeres service proaktiv eller reaktiv?

Når du dine
Servicemål?

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

SÆT TURBO PÅ DIN SERVICEMOTOR

Skab det helt rigtige setup for din servicemotor og lad os hjælpe dig med at tune den.
Vi har blandt andet hjulpet en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder med at implementere og effektivisere deres servicemotor med flere servicekøer og fuld indsigt i 3 væsentlige KPI´er for Service niveau til deres kunder overalt i verden. Total indsigt, overblik og langt højere service er foreløbig deres resultater.  

 

  •  
 
 

FORDELE VED KORREKT
KUNDESERVICE

Du vil opleve de mange fordele der er ved korrekt service til dine kunder:
  • Du får mere tilfredse kunder
  • Du forbedre loyaliteten hos dine kunder
  • Du får større chance for mund til mund referencer for folk elsker at tale om gode oplevelser
  • Du får lavere service omkostninger
  • Du reducerer kunde kritiske situationer
  • Du mister færre kunder 
  • Du får rigtig markedsviden indsamlet

 

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

people * processes * digital = high performance

GAUDIO SOLUTIONS, Herredsvejen 2, 3400 Hillerød, +45 70 220 850 email: hello@gaudio.dk