digital LEAN i Marketing
 

LEAN I MARKETING?

Marketing afdelingen er under stort udviklingspres blandt andet fordi konkurrenterne har taget de nye digitale muligheder i brug og ofte oplever vi, at marketingafdelingen skal arbejde langt mere effektivt end tidligere med de samme ressourcer.
 
Der skal implementeres nye digitale værktøjer og der skal skabes en masse content som kan understøtte kunden i deres købsrejse. Sociale Medier skal overvåges så Marketing afdelingen kan få en dyb indsigt i omtalen på de sociale medier om enkelte produkter eller firmaets omdømme.
 
Der skal også holdes et godt øje med konkurrenterne og samtidig skal marketing afdelingen ofte skabe flere velkvalificerede leads til salgsafdelingen end tidligere. 
Marketing afdelingen har langt større indflydelse end tidligere på, om virksomheden opnår sine vækstmål, og hvis du sammenligner marketing afdelingen med produktionsafdelingen, så kan du godt forstå hvorfor vi gerne vil tale om LEAN i Marketing.  

 

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

Ønsker du et idé- og løsningskatalog til
LEAN i  Marketing

Måler du på din Lead-investeringer og handlinger?

Er der entydig processer for Lead generering og håndtering?

Er din marketingplan
alignet med jeres
salgs-mål?

Hvor mange Marketing Kvalificerede Leads skal du levere til Salg?

Lykkes du med at skabe efterspørgsel for mersalg?

Udnytter du dine begrænsede ressourcer på de ”rigtige” handlinger? 

Ved du hvad hvert Lead koster og hvilke du skal prioritere?

Understøtter din marketing
kunderejsen?

Når du dine vækstmål?

Får du skabt
tilstrækkelig

New Biz?

Er din strategi
proaktiv eller mest
reaktiv?

Succes Rate for
Marketing Qualified Leads?

How to generate Marketing Qualified Leads?

Budget for
Marketing Qualified Leads?

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

SÆT TURBO PÅ DIN LEADMOTOR

Skab det helt rigtige setup for din lead motor og lad os hjælpe dig med at tune den.
 
Vi har blandt andet hjulpet en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder med at effektivisere deres Lead Motor så de kan skabe nok velkvalificerede leads til deres vækstmål.
 
Samtidig har de opnået en unik viden om deres Lead kanaler og hvor de skal bruge deres indsats for at få en høj Return on Lead Investment (ROLI).

 

DYNAMICS 365 MARKETING

Skab og vedligehold nye Leads
Tiltræk de rigtige leads og vedligehold dem med e-mail marketing, web landing pages, webinars, telefon samtaler og event med brug af Dynamics 365 connector for LinkedIn Lead Gen Forms. 
Skab personlige oplevelser
Brug templates og designer tools to opsætning af kunderejsen og personificer oplevelsen på kundens engagement. 
Forenkle Event Management
Gennemfør personlige eller online events enkelt ved at registrere deltagelse, talere, logistik med ON24.
Tiltræk nye kunder via de sociale kanaler.
Brug Microsoft Social Engagement til at skabe en social tilstedeværelse, skabe nye Leads og gå direkte i dialog på tværs af de sociale medier.

 

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

I'M AN ORIGINAL CATCHPHRASE

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

ALIGN MARKETING OG SALG

Ét billede af kunden
Del informationer om kontakter, firmaer, Leads og Kunder til at skabe en ensartet resultat af kundens rejse 
Følg Leads på hele rejsen
Flyt Leads mere effektivt gennem Lead og Salgsmotoren med automatiske workflows som optimere kunderejsen.   
Afleverer Marketing Kvalificerede Leads til Salg
Prioritér Leads til  Salg beaseret på lead scoring. 
Forøge Produktiviteten
Skab workflows der sikrer, at alle marketing- og salgsafdelingen arbejder på samme aktiviteter og align prioriteterne. 

people * processes * digital = high performance

GAUDIO SOLUTIONS, Herredsvejen 2, 3400 Hillerød, +45 70 220 850 email: hello@gaudio.dk